10 January 2010

Scat sex с партньор


Искам! Но искам да е здрав, за да нямам и аз проблеми после.
Искам да е много извратен, но не простак.
И не искам просто да ми се изсере в устата. Повечето хора май считат това за перверзията на всички перерзии.
Надявам се просто да му е приятно да гледа унижението и да ме накара да изям/изпия лайната по по-нестандартен начин. Може да прояви въображение, но ако няма аз ще помогна.

Ако не му харесва миризмата може да носи противогаз или маска, даже ще е по-възбуждащо.

Ако смята, че няма да може да се изсере пред мен, може да донесе лайната в презерватив например. Това ми е фантазия, въпреки че съм наясно с рисковете.

Ако е пълен извратеняк може да събира по-дълго замразявайки лайната във фризер. Повечето лайна могат да се ползват освен за ядене и за други неща като например да се сложат в дамските обувки, чорапогащника и др.

3 comments:

Anonymous said...

interesna ideia kato cialo i dosta pikantna,no ne e i nevazmojna!opredeleno mi haresva i sam go pravil niakolko pati i bih go napravil otnovo!

Anonymous said...

tarsq si scat partnior ot jenski pol ako nqkoi tuk moje da mi pomogne mnogo shte samn mu zadaljen

Anonymous said...

от известно време съм запленен от желанието и аз да пробвам piss и scat.ако някой има желание да пише на isa76@abv.bg . бих предпочел да е жена, но и с мъж съм навит.